Nowoczesna wtryskownia dla każdej branży

Od projektu do gotowego produktu

Blog

Artykuły

Produkcja z tworzyw sztucznych w Good Molding - jak to robimy?

14.10.24

Poznaj szczegóły procesów wytwórczych w Good Molding, czyli jednej z najlepszych firm w Polsce, która zajmuje się produkcją elementów z tworzyw sztucznych. Dowiesz się, z jakich technologii korzystamy w naszym zakładzie pracy, co wchodzi w...

Poliamid (PA) w przetwórstwie tworzyw sztucznych – właściwości i zastosowania

Poznaj razem z Good Molding kolejne tworzywo sztuczne, które z powodzeniem może być wykorzystywane do wtrysku syntetyków. Tym razem pod lupę bierzemy poliamid, z którego korzysta wiele zakładów przemysłowych. Dowiedz się, jakie ten materiał...

Poliwęglan (PC) – idealny materiał do wtrysku tworzyw sztucznych

Poznaj kolejny materiał syntetyczny, który stosowany jest w zakładach przetwórstwa i obróbki. Tym razem na celownik bierzemy poliwęglan – popularne tworzywa sztuczne, które z powodzeniem można używać w metodzie wtrysku. Dowiedz się, jakie s...

Polistyren (PS) w przetwórstwie tworzyw sztucznych – zalety, wady i zastosowania

13.02.25

Poznaj właściwości oraz cechy szczególne materiału, jakim jest polistyren. Jest on surowcem, po który sięga większość zakładów przetwórstwa podczas wyrobu różnego rodzaju produktów. Z naszego artykułu dowiesz się, czy warto inwestować w kom...

Granulat ABS w przetwórstwie tworzyw sztucznych

28.01.25

W zakładach przetwórstwa tworzyw sztucznych stosuje się wiele różnego rodzaju materiałów o określonych parametrach i cechach. W tym artykule przyjrzymy się niezwykle popularnemu granulatowi ABS. Szczególnie chętnie korzystają z niego marki...

Polipropylen w przetwórstwie tworzyw sztucznych

19.01.25

Przetwórstwo i produkcja komponentów z polipropylenu to kluczowe procesy w branży tworzyw sztucznych, które pozwalają na wytwarzanie wytrzymałych, lekkich i wszechstronnych produktów. Dzięki technologii wtryskiwania polipropylen jest precyz...

INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Preferencyjne

Umożliwiają Serwisowi zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie Serwisu, np. preferowany język lub region w którym znajduje się Użytkownik.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).